Режим работы

Магазин Пн-Пт 09:00-17:00
Склад Пн-Пт 09:30-15:30
Сб-Нд – вихідні

Многоканальный телефон
Телефон 0800 75 19 18
Каталог электротоваров

Особливості придбання кабельно-провідникової продукції у дилера та виробника

Корисна інформація

Функціонування та розвиток ринку кабельно-провідникової продукції підвладно деяким загальним законам, якими можна охарактеризувати розвиток ринку загалом. У той же час специфіка та особливості виробленого товару формують передумови для самостійного розвитку за певними правилами.

Основними дійовими особами ринку кабельно-провідникової продукції є заводи-виробники, які виробляють продукцію. Тут можна відзначити як підприємства, що розпочали свою діяльність у середині та наприкінці минулого століття, так і організації, які були сформовані близько 10-15 років тому. Досить жорстка конкуренція над ринком змушує виробників шукати нові методи реалізації продукції, використовувати освоєння різних технологій виробництва та вдосконалювати прийоми продажів.

Як продавців, на ринку кабельно-провідникової продукції, можна розглядати заводи-виробники та дилерів

Асортименти будь-якого заводу-виробника обмежений невеликим номенклатурним рядом, але відрізняється випуском великих партій виробів. Основними покупцями заводів-виробників є самі дилери та інші крупно-оптові компанії чи клієнти. У свою чергу крупно-оптові компанії та дилери обслуговують роздрібні та дрібнооптові фірми. У цьому випадку заводу не вигідно утримувати великий штат співробітників відділу збуту, оскільки цю функцію можуть чудово виконувати дилери. У разі завод встановлює мінімальний обсяг закупівель чи пропонує знижки виключно придбання великих партій товару.

Роздрібні компанії, або рядові споживачі, яким не потрібні великі партії товару, а потрібні кілька одиниць різного товару, звертаються до дилерів. Дилери, у свою чергу, формують кілька замовлень у різних виробників, забезпечуючи собі необхідний асортимент, необхідний обслуговування дрібного опту і роздробу.

Деякі помилково вважають, що купувати продукцію у заводу-виробника значно вигідніше, ніж у дилера. Насправді, формування відпускної ціни для дилера може відбуватися по-різному, що не завжди говорить про вигоду придбання товару у заводу-виробника:

 

  • будучи оптовим і постійним покупцем у підприємства, дилер може розраховувати хорошу знижку;
  • у разі, коли дилер є постачальником деякої сировини для підприємства-виробника, він може купувати продукцію значно дешевше, що дає можливість реалізовувати товар за цінами, нижчими від заводських;
  • обслуговування дилерських замовлень відбувається насамперед рахунок того, що він є ціннішим клієнтом.
24.10.2012
©2011-2019 Profelectro.